۹ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۳۵
کد خبر: 30740236
T T
۰ نفر

ورامين – مردم خداجوي و ولايت مدار شهرستان ورامين در سالروز حماسه تاريخي 9 دي سال 88 بعد از نماز جمعه اين هفته راهپيمايي كردند .

مردم ورامین كه در حماسه نهم و دهم دیماه و خنثی نمودن فتنه 88 نقش مهمی را ایفا كردند ، پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان های این شهر به سمت گلزار شهدای سید فتح الله (ع) این شهر راهپیمایی كردند .

راهپیمایان كه در دستان خود پلاكاردهایی با مضامین گرامیداشت حماسه 9 دی حمل می كردند، با شعارهای ' مرگ بر آمریكا ' ، ' مرگ بر اسرائیل' و مرگ بر منافق و فتنه گر ، انزجار خود را از استكبار جهانی و ایادی دست نشانده آنان در داخل كشور اعلام داشتند .

حضور چشمگیر مردم از اقشار و سنین مختلف این امر را تداعی می كرد كه انقلاب اسلامی در لایه ها و نسل های مختلف جامعه گره خوره و پیوندی ناگسستنی به وجود آورده است .

بسیاری از كودكان و نوجوانان نیز دست در دست پدران و مادران خود در این راهپیمایی حاضر بودند تا درس دفاع از حریم ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را فرا گیرند.

مردم خداجوی ورامین پس از عبور از خیابان شهدای 15 خرداد در مقابل گلزارشهدای سید فتح الله تجمع كردند در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) به عزاداری كردند .

تهرام/7254/1666

سرخط اخبار سیاست